Abyś mógł w pełni korzystać z roamingu, na swoim koncie musisz mieć włączone usługi:
1) Roaming dla połączeń głosowych (wykonywanie i odbieranie)
2) Roaming dla wiadomości SMS (wysyłanie i odbieranie)
3) Roaming dla pakietowej transmisji danych (wysyłanie i odbieranie)
4) Roaming dla wiadomości MMS (wysyłanie i odbieranie)
Uwaga: Aktywuj usługę roamingu, gdy jesteś zalogowany do sieci w kraju. Jeśli jesteś już za granicą, mogą wystąpić trudności z aktywacją roamingu.
Warunkiem uruchomienia roamingu dla Klientów posiadających telefony z abonamentem jest:
. opłacenie trzech rachunków na koncie i brak zaległości za pozostałe rachunki lub
. wpłata kaucji w wysokości 300 zł brutto lub
. posiadanie innego aktywnego numeru Cyfrowego Polsatu kwalifikującego się do włączenia usługi roamingu międzynarodowego nie na podstawie kaucji.
Uwaga: Cyfrowy Polsat może automatycznie aktywować usługę roamingu dla połączeń głosowych i wiadomości SMS, w przypadku opłacenia trzech rachunków na koncie i braku zaległości za pozostałe rachunki, o ile nie wystąpią przeciwwskazania techniczne. Szczegółowe informacje uzyskasz, dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta.