Centrum Obsługi Klienta:z telefonu stacjonarnego: 699 00 2222
z zagranicy: +48 699 00 2222
z komórki Cyfrowego Polsatu: 2222
z komórki innego operatora: 699 00 2222
Centrum Obsługi Klienta czynne jest 7 dni w tygodniu, całą dobę.
Uwaga! Koszt połączenia w ROAMINGU z Centrum Obsługi Klienta z komórki Cyfrowego Polsatu równy jest sumie opłat za połączenie głosowe do Polski w roamingu, zgodnie z cennikiem roamingowym i opłaty za połączenie do Centrum Obsługi Klienta zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych w ofercie abonamentowej Cyfrowego Polsatu
Koszt połączenia z telefonów innych sieci naliczany jest według cennika operatora, z którego usług korzystasz.
Zawsze aktualne informacje kontaktowe znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Poczta głosowa: 3333 lub +48 699 00 3333
Numer alarmowy: 112 lub inny numer podany w SMS powitalnym, który otrzymasz po zalogowaniu się do obcej sieci za granicą
Kontakt do ambasady RP: informacja w SMS powitalnym, który otrzymasz po zalogowaniu się do obcej sieci za granicą
Bezpłatny serwis SMS z cenami w roamingu międzynarodowym dla strefy A (w tym kraje Unii Europejskiej): 1086
Płatny serwis SMS z cenami w roamingu międzynarodowym: 7186
Bezpłatny serwis głosowy z cenami w roamingu międzynarodowym: +48 699 438 119
Połączenia na numery skrócone realizowane w wybranych krajach. W przypadku braku możliwości skorzystania z połączenia z numerem skróconym zaleca się skorzystanie z numeru pełnego (np. numer skrócony to 2222; numer pełny +48 699 00 2222)