Zobacz jak działa smartDOM

1. Zacznij od telefonu, internetu lub telewizji

 

TELEFON

INTERNET

TELEWIZJA
 

2. Następnie dołączaj kolejne usługi
i oszczędzaj jeszcze więcej

 

MIX

TELEFON STACJONARNY

BANK

UBEZPIECZENIA
 
 

TELEWIZJA
NAZIEMNA

MONITORING

GAZ

PRĄD
 

Im więcej wybierzesz, tym więcej zyskasz

Telewizja

Rozrywka dla całej rodziny

Oglądaj tak jak lubisz! Na telewizorze, smartfonie, tablecie lub laptopie!

Ponad 170 kanałów, w tym HBO i Polsat Sport Premium
Dekoder EVOBOX PVR Nagrywanie do 3 kanałów jednocześnie, wbudowany moduł Wi-Fi, radio online
Serwis Cyfrowy Polsat GO - ponad 100 kanałów oraz tysiące materiałów na życzenie dostępne mobilnie

Naziemna telewizja cyfrowa

12 kanałów kodowanych z pakietu Ekstra
11 stacji radiowych z pakietu Ekstra
27 kanałów ogólnodostępnych

Najczęściej zadawane pytania

Każdy Klient, który kupi min. dwie usługi lub dokupi kolejną do posiadanej już w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.
Jako kategorie uznawane są: Telewizja satelitarna, Internet, Telefon, Plus MIX, Naziemna Telewizja Cyfrowa, Numer Stacjonarny. Przy czym Naziemna Telewizja Cyfrowa i Numer Stacjonarny nie mogą być umowami uprawniającymi do otrzymania rabatu na kolejnych usługach, a na umowie Plus MIX Klient nie może otrzymać rabatu, może on być tylko umową uprawniającą.
Na każdy dokupowany produkt Klient otrzymuje rabat 10 zł. Ponadto na kolejne telefony (produkt siódmy, ósmy i dziewiąty) jest przyznawany rabat 50%, o ile posiadany już telefon Klienta ma zobowiązanie miesięczne min. 49,90, a dokupowane telefony będą miały abonament min. 50 zł.
Każda umowa niezależnie od wysokości abonamentu może być rabatowana, poza przypadkiem opisanym w pytaniu 3.
Można wybrać dwie lub więcej usług (nowy Klient) albo jedną lub więcej (obecny Klient).
Nie, ważne żeby dokupić usługi w czasie obowiązywania promocji.
Rabaty naliczane są przez cały okres umowy, czyli tak długo, jak długo Klient korzysta z usług, które uprawniają go do skorzystania z oferty.
Rabat zostanie uruchomiony najpóźniej od drugiego pełnego cyklu rozliczeniowego. W przypadku, gdy w wybranej przez Klienta promocji przewidziane są miesiące gratis, wówczas rabat będzie włączony po okresie bezpłatnym.
Tak, korzyści z ofert łączą się.
Tak, w przypadku podpisania umowy w Plusie w czasie obowiązywania programu, rabat będzie naliczany najpierw na numerze tymczasowym, a następnie - już po przeniesieniu numeru - na docelowym.
Tak, można wybrać dowolną kategorię sprzętu dostępnego w ofercie internetowej. W przypadku zakupu w ofercie ratalnej, rabatowaniu będzie podlegał wyłącznie abonament za usługę telekomunikacyjną. Raty będą naliczane w pełnej wysokości.
Nie, promocja dotyczy wyłącznie umów na minimum 24 miesiące.
Tak, może Pan zakupić w ramach oferty drugi telefon, a także telewizję Cyfrowego Polsatu. Produktem uprawniającym będzie wówczas Internet LTE.
Tak.
Tak, po okresie bezpłatnym, który jest korzyścią w ramach oferty dla Klientów innych operatorów, będzie Pan płacił abonament obniżony o 10 zł
W dowolnym punkcie sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu, a także przez Internet lub telefonicznie.
W Plusie możesz wybrać Abonament dostosowany do Twoich potrzeb. Dzięki ofercie Plusa nie tylko rozmawiasz z bliskimi, SMSujesz i MMSujesz bez limitu, ale także swobodnie korzystasz z Internetu w telefonie dzięki pakietowi GB. W ofercie znajdziesz również nowoczesne smartfony oraz usługi dodatkowe takie jak Ipla, HBO GO, Serwis Wyświetlacza, czy też Ochrona Internetu. Usługi te możesz przetestować całkowicie za darmo, a potem zdecydować czy dalej chcesz z nich korzystać.
W ofercie Duet każdy otrzymuje oddzielny pakiet GB. Jeśli chcecie korzystać ze wspólnego pakietu GB wybierz ofertę Ja + Rodzina.
W ramach abonamentu w ofercie Ja + Rodzina otrzymujesz jedną główną kartę SIM, do której możesz zamówić 2 dodatkowe karty SIM w cenie 0 zł/mies. Jeśli potrzebujesz więcej kart dla swoich bliskich, możesz dokupić kolejne 6 kart SIM za dodatkową opłatą 25 zł/mies. za każdą kartę.
Tańszy abonament o 10 zł otrzymasz jeśli aktywujesz elektroniczną fakturę. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej, łącz usługi i skorzystaj z Domowego Programu Oszczędnościowego smartDOM, który pozwoli obniżyć Twoje rachunki. Abonament Telefoniczny jako trzecią usługę możesz mieć nawet za 1 zł/mies.
Wystarczy, że wybierzesz ofertę dla przenoszących numer na naszej stronie www.plus.pl i wypełnisz formularz. Możesz również odwiedzić nasz Punkt Sprzedaży. Dla Twojej wygody my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.
Gdy zdecydujesz się przenieść numer do sieci Plus, otrzymasz numer tymczasowy, z którego będziesz mógł korzystać dopóki Twój dotychczasowy operator nie wyda nam Twojego numeru, który chcesz przenieść. Gdy Twój dotychczasowy operator wyda numer, numer tymczasowy zostanie zastąpiony Twoim przenoszonym numerem. Numery podmienią się automatycznie na karcie SIM. O statusie przeniesienia numeru zostaniesz poinformowany SMS-em.
Wybór oferty zależy od zainteresowań oraz potrzeb własnych i domowników. W ofercie za 60 zł/mies. otrzymujesz dostęp aż do 150 kanałów, w tym do kanałów sportowych tj. Polsat Sport HD, Eurosport 2 HD, do kanałów filmowych np. Filmbox Extra HD, Cinemax HD oraz wszystkich kanałów bajkowych: Disney Channel HD, Nick Jr, itd. Wybierając ofertę Premium MAX dodatkowo zyskujesz w cenie abonamentu dostęp do kanałów Eleven i HBO wraz z serwisem HBO GO oraz ponad 100 kanałów mobilnie w ramach serwisu Cyfrowy Polsat GO.
Tak, za 15 zł/mies. W wybranych ofertach Pakiet dostępny jest w cenie abonamentu.
Z jednym dekoderem dodatkowym, opłata miesięczna za usługę Multiroom HD wynosi 10 zł.
Serwis Cyfrowy Polsat GO jest dostępny bezpłatnie na dekoderach produkcji Cyfrowego Polsatu. Po aktywowaniu dodatkowej opcji ON THE GO dostępny jest również na go.cyfrowypolsat.pl oraz na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) z systemem operacyjnym Android i iOS. 
Aby zalogować się do serwisu Cyfrowy Polsat GO na urządzeniach mobilnych, wystarczy podać login oraz hasło z Internetowego Centrum Obsługi Klienta.
Dzięki podłączeniu dekodera do Internetu możesz cieszyć się dostępem do tysięcy programów na życzenie na swoim dekoderze bez dodatkowych opłat w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Dodatkowo, jeżeli w wybranej ofercie posiadasz serwis HBO GO, to będzie on dostępny również na dekoderze.
Internet LTE Plus jest odpowiedni zarówno do domu jaki i poza nim. Cała rodzina może korzystać z niego w domu na kilku urządzeniach dzięki routerowi domowemu. W przypadku wyboru abonamentu z routerem mobilnym z Internetu można korzystać poza domem, w trasie czy na uczelni ? zasięg LTE Plus dostępny dla 99% Polaków daje nam tę swobodę.
? Większą prędkość - dzięki połączeniu (agregacji) częstotliwości zwiększona została szacunkowa maksymalna prędkość pobierania danych;
? Stabilność sieci - co oznacza lepszą jakość Internetu dla obecnych Klientów;
? Większa pojemność sieci ? oznacza to możliwość komfortowego korzystania z sieci przez większą liczbę użytkowników.
? do 300 Mb/s w downlinku (pobieranie do Abonenta)
? do 50 Mb/s w uplinku (wysyłanie od Abonenta)
? Posiadać urządzenie kategorii 6 lub wyższej - takie sprzęty są oznaczone znaczkiem "LTE Plus Advanced";
? Być w zasięgu LTE Plus Advanced (sprawdź mapę zasięgu).
Nie, oferta jest dla osób, które miały Konto Plus lub które założą Konto Plus.
Nie, dla Klientów, którzy mają okresy gratisowe, benefit wpada jako nadpłata. Bonus naliczy się w tym przypadku w formie nadpłaty przez 3 miesiące, kolejna faktura przyjdzie już pomniejszona o wartość wynikającą z nadpłaty. I taka sytuacja będzie się powtarzać z kolejnymi fakturami, dopóki nie zostanie wykorzystana cała kwota nadpłaty.
Tak, zarówno renta, jak i emerytura uprawniają do otrzymania dodatkowego benefitu w wysokości 5 zł miesięcznie. Warunek, jaki musi być spełniony, to taki, że wpływy te będą od odpowiednich jednostek, tj. ZUS lub KRUS.
Nie, wydatek 500 zł jest liczony oddzielnie dla każdej z kart. Benefit będzie liczony z obydwu kart.
Plus jest Agentem Ubezpieczeniowym i działa w imieniu ERGO Hestii, co oznacza, że w punkcie Plusa lub Cyfrowego Polsatu możesz skorzystać z oferty ubezpieczeń jednego z najlepszych ubezpieczycieli na polskim rynku.
a) 2 warianty ubezpieczenia,
b) organizacja pomocy medycznej i koszty ratownictwa w górach i na morzu ? do wysokości sumy ubezpieczenia,
c) sporty podwyższonego ryzyka objęte zakresem,
d) pomoc medyczna w nagłych przypadkach związana z ciążą do 32. tygodnia,
e) dzieci do lat dwóch ? ochrona bezpłatnie.
a) szeroki zakres ubezpieczenia,
b) brak franszyzy, czyli brak udziału własnego Klienta w szkodzie, co oznacza pokrycie przez Ubezpieczyciela pełnej wartości szkody bez potrąceń,
c) odszkodowanie zawsze równe wysokości szkody,
d) możliwość zakupu ubezpieczenia tylko dla wyposażenia mieszkania lub domu,
e) ubezpieczenie ryzyka powodzi bez dodatkowych opłat,
f) szeroki zakres usług Assistance.
a) proste i przejrzyste Ogólne Warunki Ubezpieczenia oraz zasady likwidacji szkody. Poszkodowani Klienci posiadający ubezpieczenie w ERGO Hestii nie muszą kontaktować się z ubezpieczycielem sprawcy. Hestia załatwia wszystko za Klienta,
b) Hestia jako jedyna na rynku posiada dedykowaną ofertę dla młodych kierowców (18?30 lat),
c) atrakcyjna cena,
d) suma ubezpieczenia odpowiada wartości rynkowej pojazdu z dnia zawarcia ubezpieczenia,
e) według raportu Rzecznika Finansowego Hestia ma najniższy współczynnik skarg i reklamacji spośród towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, a od 2015 roku, jako jedyny ubezpieczyciel, ma Rzecznika Klienta.
"You Can Drive" jest marką ubezpieczeń komunikacyjnych skierowanych dla młodych kierowców (18?30 lat). "You Can Drive" daje młodym wybór, oferując ubezpieczenia, na jakie naprawdę zasługują, dając im poczucie niezależności oraz jakość gwarantowaną przez ekspertów ERGO Hestii. W ofercie "You Can Drive" znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne: podstawowe ubezpieczenie OC lub OC+AC Mini oraz istnieje możliwość dokupienia opcji dodatkowych: Assistance.
Nie, decydując się na zmianę sprzedawcy, nie musisz demontować licznika ani kabli elektrycznych. Zmiana sprzedawcy energii nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie prądu do Twojego domu, mieszkania czy firmy.
W razie niewykorzystania pakietu pozostała energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe (pokrywa nowe zobowiązania lub zostaje oddana Klientowi w formie gotówki lub przelewu). Przy przekroczeniu pakietu Klient nie traci dostępu do prądu. Dodatkowe zużycie będzie ujęte na fakturze rozliczeniowej według stawek obowiązujących w pakiecie.
Tak ? zawierając umowę z Plusem, Klient ma gwarancję stałej ceny sprzedaży prądu. Dotyczy to ceny sprzedaży energii elektrycznej; stawki za dystrybucję energii elektrycznej są niezależne od Polkomtel sp. z o.o. i są określane w taryfach Operatorów Systemów Dystrybucji, zatwierdzanych przez Prezesa URE.
Umowy dla Klientów indywidualnych są zawierane na 36 miesięcy.
Bezpieczny Dom przyda się Klientowi w wielu sytuacjach, może np.:

? sprawdzić, co się dzieje w domu, gdy jest w pracy lub na wakacjach,
? upewnić się, czy dziecko bezpiecznie wróciło ze szkoły,
? zobaczyć, co robi pupil pozostawiony w domu,
? nadzorować postępy remontu w domu,
? uzyskać pomoc w zidentyfikowaniu włamywacza ? kamera z detekcją ruchu uruchomi powiadomienie SMS, e-mail i w aplikacji, nagra złodzieja i zapisze nagranie na bezpiecznym serwerze (nawet w przypadku zniszczenia kamery nagranie pozostanie).
Rozwiązanie Bezpieczny Dom to kamera i aplikacja mobilna. Kamerę należy podłączyć do routera domowego, a aplikację "Bezpieczny Dom Plus" zainstalować w smartfonie lub na tablecie. Dzięki temu Klient może:

? oglądać obraz z kamery na żywo w swoim smartfonie (bez względu na to, gdzie aktualnie się znajduje),
? włączyć nagrywanie na żądanie za pomocą przycisku w aplikacji,
? włączyć funkcję detekcji ruchu w kamerze ? np. w przypadku włamania kamera wykryje ruch, uruchomi automatyczne nagrywanie oraz prześle nagranie na bezpieczny serwer (do tzw. chmury). Jednocześnie Klient otrzyma powiadomienie (SMS, w aplikacji oraz e-mail) o wykryciu ruchu,
? pobrać nagrania ze swojego smartfonu, tabletu i/lub komputera oraz zapisać je na własnym nośniku (np. na dysku zewnętrznym).
Nie, Bezpieczny Dom w nie wymaga remontu ścian w celu zainstalowania systemu monitoringu (centralki, czujek itd.). Całe rozwiązanie oparte jest na sieci internetowej oraz WiFi.
Można zapisać do 24 godzin nagrań non stop. Nagrania są automatycznie zapisywane na bezpiecznym serwerze (w tzw. chmurze) i przechowywane tam przez 72 godziny (3 doby). Po upływie tego czasu nagrania są automatycznie kasowane.
Tak, w ofercie Bezpieczny Dom można dokupić Pakiet Extra, który wydłuża czas nagrań do 72 godzin (3 dni) oraz przechowywania w chmurze do 168 godzin (7 dni). Pakiet umożliwia również automatyczne nadpisywanie plików w przypadku zapełnienia całości przewidzianych w ramach Pakietu Extra zasobów sieciowych.
Oferta Bezpieczny Dom dostępna jest we wszystkich punktach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym Plusa.
Nie. Decydując się na zmianę sprzedawcy, nie musisz demontować licznika ani zmieniać instalacji gazowej. Zmiana sprzedawcy gazu nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie gazu do Twojego domu lub mieszkania.
Nie. W ofercie ?Gaz bez prognoz" płacisz tylko za to, co zużyłeś. Faktury są wystawiane na podstawie rzeczywistych odczytów licznika gazowego. Nie ma prognoz.
Umowa zawierana jest na 12 miesięcy.