1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Telewizja

Rozrywka dla całej rodziny

Oglądaj tak jak lubisz! Na telewizorze, smartfonie, tablecie lub laptopie!

Ponad 170 kanałów, w tym HBO i Eleven
Dekoder EVOBOX PVR Nagrywanie do 3 kanałów jednocześnie, wbudowany moduł Wi-Fi, radio online
Serwis Cyfrowy Polsat GO – 94 kanały oraz tysiące materiałów na życzenie dostępne mobilnie

Telefon

Abonament dla Ciebie, Twojego Bliskiego i Rodziny

Wybierz dogodną taryfę z rozmowami, SMS-ami, MMS-ami oraz Internetem LTE Plus w cenie.

Abonament dla Rodziny
Trzy karty SIM już od 69,99 zł/mies.
Duet
Dwie karty SIM
już od 44,99 zł/mies.
Nawet 6 miesięcy abonamentu bez opłat na start przy przeniesieniu numeru

Internet

Szybki i nowoczesny Internet LTE Plus

Korzystaj swobodnie tam gdzie jesteś - w domu lub poza domem.

Internet mobilny
Internet domowy
Internet LTE Plus Advanced

Bank

Plus Bank - bank, który obniża rachunki

Prowadzenie rachunku, wydanie karty debetowej, użytkowanie karty, wypłata ze wszystkich bankomatów w kraju oraz przelewy przez Internet - za 0 zł

Niższe rachunki za usługi Plusa lub Cyfrowego Polsatu nawet do 0 zł
Bonus za korzystanie z konta 40zł/mies.
Dodatkowe doładowanie 85 zł dla Klientów Plus na Kartę lub Plus Mix

Ubezpieczenia

Kompleksowa ochrona Twojego domu, mieszkania, samochodu lub podróży

Skorzystaj z wyjątkowej oferty ubezpieczeń mienia, komunikacyjnych i podróżnych.

Majątkowe

OC w życiu prywatnym, Assistance domowy
Komunikacyjne

OC, AC, NNW oraz Assistance
Podróżne

koszty leczenia i NNW w podróżach zagranicznych także podczas uprawiania sportu

Prąd

Energia nie musi być droga

Prąd od Plusa to prosty sposób na obniżenie domowych rachunków. Do wyboru masz dwie oferty:

Energia bez prognoz - płacisz tylko za rzeczywiste zużycie prądu bez żadnych prognoz
Energia na abonament - stałe rachunki za prąd co miesiąc w formie abonamentu podobnie jak za telefon

Gwarancja stałej ceny
sprzedaży energii przez 36 miesięcy
Proste rachunki
jeden rachunek dla domu od Plusa, tak prosty jak za telefon i bez ukrytych opłat
Zmiana Sprzedawcy
bez przerw w dostawie prądu, zmian licznika i okablowania

AGD

Sprzęty niezbędne w każdym domu

Wybierz praktyczny i markowy sprzęt.
W ofercie znajdziesz kuchenki, lodówki, pralki i zmywarki z dostawą do domu.

10% rabatu
Markowy sprzęt AGD

Monitoring

Bezpieczny Dom
prosty sposób na monitoring Twojego domu

Sprawdzaj na bieżąco, co dzieje się w Twoim domu, gdziekolwiek jesteś, dzięki kamerze i aplikacji Bezpieczny Dom.

Obrotowa kamera
z funkcją detekcji ruchu oraz trybem nocnym
Dostęp przez aplikacje na smartfonie, tablecie lub przez serwis WWW
24 godziny nagrań,
po wykryciu ruchu powiadomienia SMS-em, e-mailem i w aplikacji

Gaz

Nowa usługa od Plusa dla Twojego domu

Już wkrótce będziesz mógł skorzystać z oferty gazu ziemnego wysokometanowego typu E od Plusa. Przejście na tańszy gaz od Plusa nie będzie wymagało zmiany licznika ani instalacji, a rachunek obejmie zarówno opłatę za sprzedaż jak i dystrybucję.

Więcej szczegółów już niebawem!

Niższe rachunki
Gwarancja stałej ceny przez 12 miesięcy
Bez zmiany instalacji

Masz telewizję w Cyfrowym Polsacie?

TELEFON

Przenieś numer do Plusa Abonament już za 20 zł/mies.

PRĄD
GAZ

Dołącz prąd i gaz i oszczędzaj jeszcze więcej

Sprawdź, ile oszczędzisz

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić

TELEWIZJA TELEFON INTERNET BANK UBEZPIECZENIA PRĄD AGD MONITORING GAZ
Wybierz usługi podstawowe w dowolnej kolejności: Wyczyść kalkulację

Przykładowa kalkulacja

opłata miesięczna za usługi (bez urządzeń)
opłata jednorazowa
oszczędność w skali roku
Telewizja 59,99 zł
-
-
na start 3 miesiące bez opłat za abonament
Familijny MaxHD + SportHD + FilmHD + CinemaxHD – 172 kanały
Telefon 49,99 zł 25,00 zł
-
299,88 zł
Bez limitu do wszystkich na komórki i stacjonarne
SMS-y i MMS-y bez limitu
5GB +LTE bez limitu GB przez 3 miesiące
Oszczędność: 12 mies. X 24,99 zł
Internet 19,99 zł 1,00 zł
-
227,88 zł
5 GB
Oszczędność: 12 mies. x 18,99 zł
PlusBank 0,00 zł
-
480,00 zł
Oszczędność na rachunkach: 40 zł przez pierwsze 12 miesięcy, 15 zł od 13. do 24. miesiąca
Ubezpieczenie -
-
58,47 zł
Oszczędność: 58,47 zł w skali roku przy wyborze kompleksowego ubezpieczenia
Prąd -
-
36,00 zł
Opłata handlowa z rabatem smartDOM
Oszczędność: 12 mies. x 3 zł
AGD -
1349,00 zł 1214,10 zł
134,90 zł
Rabat 10% na sprzęt AGD (zmywarka)
Oszczędność: 1349 zł x 10%
Monitoring 17,99 zł 14,99 zł
-
36,00 zł
Obrotowa kamera z funkcją detekcji ruchu oraz trybem nocnym
Dostęp przez aplikację na smartfonie, tablecie lub przez serwis www
24 godziny nagrań oraz powiadomienia SMS-em, e-mailem oraz w aplikacji
Oszczędność: 12 mies. x 3 zł
Gaz -
-
126,36 zł
Oszczędność przy rocznym zużyciu 22,24 MWh w grupie taryfowej w.3,6.
roczna oszczędność: wybieram »

Jeśli nie znalazłeś oferty dla siebie:

Sprawdź proponowane zestawy

Najczęściej zadawane pytania

Tak, wystarczy kupić dwie nowe usługi lub dokupić kolejną do już posiadanej w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.
W ramach programu smartDOM możesz otrzymać rabat 50% na abonament telefoniczny. Warto pamiętać, że dokupując Internet do zestawu, możesz go mieć nawet za 1 zł/mies.
Nie ma takiej konieczności, należy jedynie pamiętać, aby kolejne usługi kupować w trakcie trwania programu.
Rabaty będą naliczane przez cały okres umowy, czyli tak długo, jak długo będziesz korzystać z usług, które uprawniają do uczestnictwa w programie.
Rabaty zostaną uruchomione najpóźniej od drugiego pełnego cyklu rozliczeniowego. W przypadku, gdy w wybranej przez Klienta promocji przewidziane są miesiące gratis, wówczas rabat będzie włączony po upływie okresu promocyjnego.
Wybór oferty zależy od zainteresowań oraz potrzeb własnych i domowników. W ofercie za 59,99 zł/mies. otrzymujesz dostęp aż do 172 kanałów, w tym do kanałów sportowych tj. Polsat Sport HD, Eurosport 2 HD, do kanałów filmowych np. Filmbox Extra, Cinemax HD oraz wszystkich kanałów bajkowych: Disney Channel HD, Nick Jr, itd. Wybierając ofertę Premium MAX dodatkowo zyskujesz w cenie abonamentu dostęp do kanałów Eleven i HBO wraz z serwisem HBO GO oraz ponad 90 kanałów mobilnie w ramach serwisu Cyfrowy Polsat GO.
Oferty telewizji z minimalnym abonamentem 59,99 zł/mies. są rabatowane w smartDOM o 50%. Wybierając ofertę Premium MAX z 178 kanałami, abonament wynosi 49,99 zł/mies. z rabatem smartDOM.
Tak, za 15 zł/mies. Wybierając ofertą Premium MAX, pakiet kanałów Eleven jest dostępny w cenie abonamentu.
Z jednym dekoderem dodatkowym, opłata miesięczna za usługę Multiroom HD wynosi 10 zł.
Serwis Cyfrowy Polsat GO jest dostępny bezpłatnie na dekoderach produkcji Cyfrowego Polsatu. Po wykupieniu dodatkowej opcji ON THE GO za 5 zł/mies. dostępny jest również na go.cyfrowypolsat.pl oraz na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) z systemem operacyjnym Android i iOS.

Aby zalogować się do serwisu Cyfrowy Polsat GO na urządzeniach mobilnych, wystarczy podać login oraz hasło z Internetowego Centrum Obsługi Klienta.
Dzięki podłączeniu dekodera do Internetu możesz cieszyć się dostępem do tysięcy programów na życzenie na swoim dekoderze bez dodatkowych opłat w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Dodatkowo, jeżeli w wybranej ofercie posiadasz serwis HBO GO, to będzie on dostępny również na dekoderze.
Internet LTE Plus jest odpowiedni zarówno do domu jaki i poza nim. W ramach abonamentu dostępna jest usługa LTE Plus bez limitu danych, więc można korzystać z niego w domu na kilku urządzeniach, z szacunkową maksymalną prędkością do 150 Mb/s. W przypadku wyboru abonamentu z routerem mobilnym z Internetu można korzystać poza domem, w trasie czy na uczelni – zasięg dostępny dla 99% Polaków daje nam tę swobodę.
• Szacunkową maksymalną szybkość Internetu do 300 Mb/s – dzięki połączeniu (agregacji) częstotliwości zwiększona została szacunkowa maksymalna prędkość pobierania danych.
• Stabilność sieci - co oznacza lepszą jakość Internetu dla obecnych Klientów.
• Większa pojemność sieci – oznacza to możliwość komfortowego korzystania z sieci przez większą liczbę użytkowników.
• do 300 Mb/s w downlinku (pobieranie do Abonenta)
• do 50 Mb/s w uplinku (wysyłanie od Abonenta)
• Urządzenie kategorii 6 (czyli takie, które potrafi wykorzystać zalety nowej technologii LTE Plus Advanced czyli łączenia (agregacji) 2 częstotliwości. Takie sprzęty są oznaczone znaczkiem "LTE Plus Advanced"
• Zasięg LTE Plus Advanced dostępny dla 40 % Polaków (sprawdź mapę zasięgu)
Nie, oferta jest dla osób, które miały Konto Plus lub które założą Konto Plus.
Nie, dla Klientów, którzy mają okresy gratisowe, benefit wpada jako nadpłata. Bonus naliczy się w tym przypadku w formie nadpłaty przez 3 miesiące, kolejna faktura przyjdzie już pomniejszona o wartość wynikającą z nadpłaty. I taka sytuacja będzie się powtarzać z kolejnymi fakturami, dopóki nie zostanie wykorzystana cała kwota nadpłaty.
Tak, zarówno renta, jak i emerytura uprawniają do otrzymania dodatkowego benefitu w wysokości 5 zł miesięcznie. Warunek, jaki musi być spełniony, to taki, że wpływy te będą od odpowiednich jednostek, tj. ZUS lub KRUS.
Nie, wydatek 500 zł jest liczony oddzielnie dla każdej z kart. Benefit będzie liczony z obydwu kart.
Plus jest Agentem Ubezpieczeniowym i działa w imieniu ERGO Hestii, co oznacza, że w punkcie Plusa lub Cyfrowego Polsatu możesz skorzystać z oferty ubezpieczeń jednego z najlepszych ubezpieczycieli na polskim rynku.
a) 2 warianty ubezpieczenia,
b) organizacja pomocy medycznej i koszty ratownictwa w górach i na morzu – do wysokości sumy ubezpieczenia,
c) sporty podwyższonego ryzyka objęte zakresem,
d) pomoc medyczna w nagłych przypadkach związana z ciążą do 32. tygodnia,
e) dzieci do lat dwóch – ochrona bezpłatnie.
a) szeroki zakres ubezpieczenia,
b) brak franszyzy, czyli brak udziału własnego Klienta w szkodzie, co oznacza pokrycie przez Ubezpieczyciela pełnej wartości szkody bez potrąceń,
c) odszkodowanie zawsze równe wysokości szkody,
d) możliwość zakupu ubezpieczenia tylko dla wyposażenia mieszkania lub domu,
e) ubezpieczenie ryzyka powodzi bez dodatkowych opłat,
f) szeroki zakres usług Assistance.
a) proste i przejrzyste Ogólne Warunki Ubezpieczenia oraz zasady likwidacji szkody. Poszkodowani Klienci posiadający ubezpieczenie w ERGO Hestii nie muszą kontaktować się z ubezpieczycielem sprawcy. Hestia załatwia wszystko za Klienta,
b) Hestia jako jedyna na rynku posiada dedykowaną ofertę dla młodych kierowców (18–30 lat),
c) atrakcyjna cena,
d) suma ubezpieczenia odpowiada wartości rynkowej pojazdu z dnia zawarcia ubezpieczenia,
e) według raportu Rzecznika Finansowego Hestia ma najniższy współczynnik skarg i reklamacji spośród towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, a od 2015 roku, jako jedyny ubezpieczyciel, ma Rzecznika Klienta.
"You Can Drive" jest marką ubezpieczeń komunikacyjnych skierowanych dla młodych kierowców (18–30 lat). "You Can Drive" daje młodym wybór, oferując ubezpieczenia, na jakie naprawdę zasługują, dając im poczucie niezależności oraz jakość gwarantowaną przez ekspertów ERGO Hestii. W ofercie "You Can Drive" znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne: podstawowe ubezpieczenie OC lub OC+AC Mini oraz istnieje możliwość dokupienia opcji dodatkowych: Assistance.
Nie, decydując się na zmianę sprzedawcy, nie musisz demontować licznika ani kabli elektrycznych. Zmiana sprzedawcy energii nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie prądu do Twojego domu, mieszkania czy firmy.
W razie niewykorzystania pakietu pozostała energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe (pokrywa nowe zobowiązania lub zostaje oddana Klientowi w formie gotówki lub przelewu). Przy przekroczeniu pakietu Klient nie traci dostępu do prądu. Dodatkowe zużycie będzie ujęte na fakturze rozliczeniowej według stawek obowiązujących w pakiecie.
Różnica jest w stawce na kWh oraz w wysokości opłaty handlowej. Dla Klientów posiadających mieszkania, mających średnie zużycie nieprzekraczające 5000 kWh rocznie, proponujemy ofertę "Energia bez prognoz". Dla Klientów z wysokim zużyciem energii (powyżej 5000 kWh rocznie) – "Energia bez prognoz wze".
Tak – zawierając umowę z Plusem, Klient ma gwarancję stałej ceny sprzedaży prądu. Dotyczy to ceny sprzedaży energii elektrycznej; stawki za dystrybucję energii elektrycznej są niezależne od Polkomtel sp. z o.o. i są określane w taryfach Operatorów Systemów Dystrybucji, zatwierdzanych przez Prezesa URE.
Umowy dla Klientów indywidualnych są zawierane na 36 miesięcy.
Urządzenia AGD można kupić w wybranych punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu na terenie całego kraju.
W ofercie znalazły się urządzenia z zakresu dużego AGD takie jak: lodówka, kuchenka, pralka i zmywarka.
Nie. Urządzenie AGD może zakupić każdy. Ale Klienci Programu smartDOM otrzymają 10% rabatu na zakup urządzenia AGD.
Wszystkie sprzęty sprzedawane są z 24 miesięczną gwarancją, którą można przedłużyć o kolejny rok za dodatkową opłatą.
Sprzęt zostaje dostarczony wykwalifikowaną firmą kurierską na wskazany przez Klienta adres.
Bezpieczny Dom przyda się Klientowi w wielu sytuacjach, może np.:

• sprawdzić, co się dzieje w domu, gdy jest w pracy lub na wakacjach,
• upewnić się, czy dziecko bezpiecznie wróciło ze szkoły,
• zobaczyć, co robi pupil pozostawiony w domu,
• nadzorować postępy remontu w domu,
• uzyskać pomoc w zidentyfikowaniu włamywacza – kamera z detekcją ruchu uruchomi powiadomienie SMS, e-mail i w aplikacji, nagra złodzieja i zapisze nagranie na bezpiecznym serwerze (nawet w przypadku zniszczenia kamery nagranie pozostanie).
Rozwiązanie Bezpieczny Dom to kamera i aplikacja mobilna. Kamerę należy podłączyć do routera domowego, a aplikację "Bezpieczny Dom Plus" zainstalować w smartfonie lub na tablecie. Dzięki temu Klient może:

• oglądać obraz z kamery na żywo w swoim smartfonie (bez względu na to, gdzie aktualnie się znajduje),
• włączyć nagrywanie na żądanie za pomocą przycisku w aplikacji,
• włączyć funkcję detekcji ruchu w kamerze – np. w przypadku włamania kamera wykryje ruch, uruchomi automatyczne nagrywanie oraz prześle nagranie na bezpieczny serwer (do tzw. chmury). Jednocześnie Klient otrzyma powiadomienie (SMS, w aplikacji oraz e-mail) o wykryciu ruchu,
• pobrać nagrania ze swojego smartfonu, tabletu i/lub komputera oraz zapisać je na własnym nośniku (np. na dysku zewnętrznym).
Nie, Bezpieczny Dom w nie wymaga remontu ścian w celu zainstalowania systemu monitoringu (centralki, czujek itd.). Całe rozwiązanie oparte jest na sieci internetowej oraz WiFi.
Można zapisać do 24 godzin nagrań non stop. Nagrania są automatycznie zapisywane na bezpiecznym serwerze (w tzw. chmurze) i przechowywane tam przez 72 godziny (3 doby). Po upływie tego czasu nagrania są automatycznie kasowane.
Tak, w ofercie Bezpieczny Dom można dokupić Pakiet Extra, który wydłuża czas nagrań do 72 godzin (3 dni) oraz przechowywania w chmurze do 168 godzin (7 dni). Pakiet umożliwia również automatyczne nadpisywanie plików w przypadku zapełnienia całości przewidzianych w ramach Pakietu Extra zasobów sieciowych.
Oferta Bezpieczny Dom dostępna jest we wszystkich punktach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym Plusa.
Nie. Decydując się na zmianę sprzedawcy, nie musisz demontować licznika ani zmieniać instalacji gazowej. Zmiana sprzedawcy gazu nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie gazu do Twojego domu lub mieszkania.
Nie. W ofercie „Gaz bez prognoz" płacisz tylko za to, co zużyłeś. Faktury są wystawiane na podstawie rzeczywistych odczytów licznika gazowego. Nie ma prognoz.
Umowa zawierana jest na 12 miesięcy.
Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2017 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno