Masz telefon na kartę?
Krok 1 - odwiedź Autoryzowany Punkt Obsługi Cyfrowego Polsatu.
Krok 2 - złóż wniosek o przeniesienie numeru wraz z pełnomocnictwem, dzięki któremu będziemy mogli dopełnić za Ciebie wszystkich formalności oraz stosownym oświadczeniem. Możesz także pobrać wniosek z oświadczeniem z naszej strony internetowej, wypełnić i przesłać na adres Cyfrowego Polsatu.
Krok 3 - podpisz umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat (oferta abonamentowa).
Do czasu przeniesienia numeru będziesz mógł korzystać z numeru tymczasowego (jeżeli skorzystasz z możliwości podpisania umowy na numer tymczasowy), który po zakończeniu całego procesu zostanie zastąpiony Twoim dotychczasowym numerem.
Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia złożenia wniosku, o ile nie wskażesz we wniosku innego terminu.
Pamiętaj - przenoszony numer musi być zarejestrowany u dotychczasowego operatora.
Masz telefon z abonamentem?
Jeżeli chcesz powierzyć załatwienie sprawy Cyfrowemu Polsatowi
Krok 1 - odwiedź Autoryzowany Punkt Obsługi Cyfrowego Polsatu.
Krok 2 - złóż wniosek o przeniesienie numeru wraz z pełnomocnictwem, dzięki któremu będziemy mogli dopełnić za Ciebie wszystkich formalności oraz stosownym oświadczeniem. Możesz także pobrać wniosek z oświadczeniem z naszej strony internetowej, wypełnić i przesłać na adres Cyfrowego Polsatu.
Krok 3 - podpisz umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat (oferta abonamentowa).
Jeżeli wolisz samodzielnie dopełnić wszystkich formalności
Krok 1 - odwiedź Autoryzowany Punkt Obsługi Cyfrowego Polsatu.
Krok 2 - złóż wniosek o przeniesienie numeru z stosownym oświadczeniem. Możesz także pobrać wniosek z oświadczeniem z naszej strony internetowej, wypełnić i przesłać na adres Cyfrowego Polsatu.
Krok 3 - udaj się do dotychczasowego operatora i rozwiąż obowiązującą umowę.
Krok 4 - odwiedź ponownie nasz Punkt Obsługi.
Krok 5 - podpisz umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat (oferta abonamentowa).
Składając wniosek sam decydujesz o terminie przeniesienia numeru. Do tego czasu możesz korzystać z numeru tymczasowego, który po zakończeniu całego procesu zostanie zastąpiony twoim dotychczasowym numerem.
Dokumenty do pobrania:
Wniosek Użytkownika o przeniesienie numeru do Cyfrowego Polsatu
Wniosek Abonenta o przeniesienie numeru do Cyfrowego Polsatu z pełnomocnictwem
Wniosek Abonenta o przeniesienie numeru do Cyfrowego Polsatu bez pełnomocnictwa
Tu znajdziesz Regulamin świadczenia przez Cyfrowy Polsat S.A. usługi przenoszenia przydzielonego numeru
---