1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Co zrobić, gdy mam słaby zasięg sieci WiFi?

Na propagację sieci radiowej, jaką jest sieć WiFi wpływ ma wiele czynników zewnętrznych np. ilość urządzeń elektronicznych w lokalizacji, materiał z jakich wykonana jest konstrukcja pomieszczeń w budynku. Sygnał sieci WiFi może być ograniczony poprzez ustawienie routera w bliskiej odległości od innych urządzeń elektronicznych np. dekodera, telewizora. Konieczna może być również konfiguracja sieci WiFi (kanał emisji sieci WiFi). Jeżeli problem występuje pomiędzy kondygnacjami, najbardziej prawdopodobną przyczyną będą materiały z jakich wykonany jest strop. Jeżeli sygnał ma być rozsyłany stabilnie między kondygnacjami lub na większe odległości, zalecany jest zakup repeatera sieci WiFi.

W prawidłowym umiejscowieniu routera, może pomóc poniższa grafika:

 

 

Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222

Zarządzaj swoją telewizją
Zaloguj się do iPolsat Box
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2020 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIIi Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno