Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wymagane należności, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Zgodnie z Twoją dyspozycją zwrot nadpłaty możemy:
- Przekazać na poczet przyszłych płatności na Twoim koncie z aktywną usługą.
- Przeksięgować na inne konto abonenckie w Cyfrowym Polsacie.
- Przekazać przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
- Przekazać przekazem pocztowym na Twój adres.
Jak złożyć dyspozycję zwrotu?
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
- Wyślij zgłoszenie mailowe na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl lub
- Udaj się do Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu, lub
- Prześlij na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa lub
- Skontaktuj się telefonicznie 801 08 08 08 -z telefonu stacjonarnego lub 699 002 222 i 222 127 222 -z telefonu komórkowego (opłata zgodnie z taryfą operatora) lub 2222- z telefonu Cyfrowego Polsatu (w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych).