Postępowanie reklamacyjne obowiązujące w Cyfrowym Polsacie SA
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usług przez Cyfrowy Polsat lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usług możesz złożyć reklamację.
Szczegóły
Reklamacja może być złożona:
pisemnie - na adres:
Cyfrowy Polsat Centrum Obsługi Klienta,
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa
telefonicznie - w Centrum Obsługi Klienta pod całodobowymi numerami telefonów:
801 08 08 08*, 222-127-222*, 699-00-22-22*
ustnie do protokołu sporządzonego w Punkcie Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży,
wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy Klient żąda ich wypłaty;
numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku, gdy Klient żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności;
podpis Klienta - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Reklamacja może być złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana oraz, w przypadku usług telekomunikacyjnych, w terminie 12 miesięcy od dnia doręczenia Rachunku zawierającego nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia Usługi. Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym jednostka Cyfrowego Polsatu rozpatrująca reklamację niezwłocznie powiadamia Klienta.
W przypadku gdy reklamacja złożona pisemnie, ustnie do protokołu lub telefonicznie nie spełnia warunków określonych w ust. 2 pkt a)-e), g) lub h), przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany do niezwłocznego poinformowania o konieczności jej uzupełnienia.
W przypadku złożenia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu w Centrum Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany niezwłocznie potwierdzić jej przyjęcie w formie pisemnej.
W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Cyfrowy Polsat jest obowiązany w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Cyfrowego Polsatu rozpatrującej reklamację, chyba że odpowiedź na reklamację została udzielona w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej złożenia.
Cyfrowy Polsat udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej złożenia. W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą.
W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej wniesienia uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klient może skierować sprawę do sądu powszechnego. Jeżeli reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym, w przypadku usług telekomunikacyjnych określonych w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.