Nie musisz pamiętać o dwóch datach płatności i dwóch oddzielnych rachunkach bankowych:
- opłaty za usługi w ramach oferty telewizyjnej i za usługi telekomunikacyjne dokonujesz na jeden rachunek bankowy,
- obowiązuje Cię jedna data płatności należności.
Kto może skorzystać z promocyjnej usługi Jedna Wpłata:
- każda osoba posiadająca więcej niż jedną umowę abonencką w ramach oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu,
- każda osoba posiadająca abonament w ramach oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu oraz posiadająca abonament na jedną z usług telekomunikacyjnych (Internet Cyfrowego Polsatu i/lub Telefon Cyfrowego Polsatu)
Jak aktywować usługę Jedna Wpłata:
- Zlecić aktywację usługi przedstawicielowi w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.
- Aktywować usługę samodzielnie w ICOK w dziale PŁATNOŚCI.
Jak dezaktywować lub zmodyfikować usługę Jedna Wpłata:
- złóż wniosek o aktywację/ dezaktywację usługi w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.
- dezaktywuj/zmodyfikuj usługę w ICOK w dziale PŁATNOŚCI.
Opłaty za korzystanie z usługi:
Aktywacja, modyfikacja i dezaktywacja oraz korzystanie z usługi Jedna Wpłata są bezpłatne.
Szczegółowe zasady świadczenia usługi w Umowie i Regulaminie korzystania z usługi promocyjnej Jedna Wpłata.