1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Co to jest Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK)

Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) to internetowa aplikacja Cyfrowego Polsatu, za pomocą której Klienci po zalogowaniu otrzymują całodobowy dostęp do informacji o swoich Umowach, Usługach i promocjach, możliwość dokonywania zmian na swoich kontach abonenckich, a także możliwość przesyłania wiadomości do Cyfrowego Polsatu i odczytywania odpowiedzi.

Zaloguj się do ICOK »

Dlaczego warto założyć konto
Rejestracja
Gdy zapomniałeś hasło
Wymagania systemowe
Regulamin ICOK
Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2016 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno