1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Cyfrowy Polsat

Polecamy

Co można samodzielnie załatwić przez telefon? (IVR)

IVR to interaktywny system odpowiedzi głosowej (Interactive Voice Response). System umożliwia Klientom, którzy zadzwonią pod numer infolinii, samodzielne wykonanie wielu operacji, bez konieczności połączenia z konsultantem. Przed wykonaniem połączenia prosimy o przygotowanie numeru karty dekodera lub numer MSISDN, jeżeli kontaktujesz się w spawie telefonu lub Internetu.
Szczegóły
Kontakt z Centrum Obsługi Klienta

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2018 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno