Czy spółdzielnia mieszkaniowa może zabronić montażu anteny satelitarnej

W Polsce nie funkcjonują przepisy, które zabraniałyby instalacji anten satelitarnych, ale nie ma też przepisów, które pozwalałyby mieszkańcom instalować na budynkach dowolne urządzenia. Zanim więc zdecydujesz się na zakup zestawu satelitarnego, sprawdź, jakie podejście do tej kwestii ma Twój lokalny zarząd bądź administracja.

Szczegóły
Warto wiedzieć
Zobacz inne porady
Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:00-17:00
© 2007-2014 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony