1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Czy do ustawienia anteny potrzebna jest pomoc specjalisty, czy też można spróbować ustawić zestaw metodą prób i błędów?

Tak, antenę można próbować ustawić metodą prób i błędów - ale bez profesjonalnego miernika poziomu sygnału odbieranego z satelity nie ma się gwarancji, że zestaw jest prawidłowo ustawiony i podczas zachmurzenia i opadów mogą się pojawić problemy z odbiorem pojedyńczych lub wszystkich kanałów i pogorszenie jakości obrazu.

Szczegóły
Warto wiedzieć
Jak kupić
Zobacz inne porady
Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2016 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno