Jak działa telefon na kartę (prepaid)?

 
  • Nie musisz opłacać abonamentu
  • Nie jesteś związany umową z operatorem
  • Aktywuj swój numer (dzwoń, lub wyślij SMS-a)

Prepaid (ang. pre - przed, paid - opłacony) -  to oferta na zasadach przedpłaty.
Jeśli korzystasz z telefonu na kartę (prepaid), nie musisz opłacać abonamentu, ani nie jesteś związany umową z operatorem.
Aby korzystać z telefonu, musisz tylko doładować swoje konto za pomocą np. karty zdrapki - dostajesz wtedy określoną ilość jednostek, które wykorzystujesz na rozmowy i SMS-y.

Kiedy wykorzystasz swoje jednostki - musisz znowu doładować konto, aby móc wykonywać połączenia.

Od ciebie zależy, jak często doładowujesz swoje konto.

Jak skorzystać z oferty prepaid Cyfrowego Polsatu?

Wystarczy, że właściciel telefonu komórkowego bez blokady Simlock, zakupi starter Cyfrowego Polsatu i włoży go do swojego telefonu.

 

 

Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2016 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony