Jak działa telefon na kartę (prepaid)?
  • Nie musisz opłacać abonamentu
  • Nie jesteś związany umową z operatorem
  • Aktywuj swój numer (dzwoń, lub wyślij SMS-a)

Prepaid (ang. pre - przed, paid - opłacony) -  to oferta na zasadach przedpłaty.
Jeśli korzystasz z telefonu na kartę (prepaid), nie musisz opłacać abonamentu, ani nie jesteś związany umową z operatorem.
Aby korzystać z telefonu, musisz tylko doładować swoje konto za pomocą np. karty zdrapki - dostajesz wtedy określoną ilość jednostek, które wykorzystujesz na rozmowy i SMS-y.

Kiedy wykorzystasz swoje jednostki - musisz znowu doładować konto, aby móc wykonywać połączenia.

Od ciebie zależy, jak często doładowujesz swoje konto.

Jak skorzystać z oferty prepaid Cyfrowego Polsatu?

Wystarczy, że właściciel telefonu komórkowego bez blokady Simlock, zakupi starter Cyfrowego Polsatu i włoży go do swojego telefonu.

 

 

Z telefonu stacjonarnego:

801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego:

699 00 2222
222 127 222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu Cyfrowego Polsatu:

22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

adres e-mail:
kontakt@cyfrowypolsat.pl

Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa
Czynny od pn. do pt.
w godz. 8:00-17:00

nr faksu:

22 356 66 77

© 2007-2014 Cyfrowy Polsat SA