1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Internet LTE

Mam już telefon lub telewizję

w Plusie lub Cyfrowym Polsacie i nie posiadam jeszcze oferty smartDOM. Dokupuję usługę.

SmartDOM - oszczędzanie przez dodawanie!

Drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę!

Więcej o smartDOM »
Internet
Internet LTE Plus 50 GB

50GB
40 GB + 10 GB za zamówienie online
+ Internet bez opłat przez 3 miesiące
+ Za zamówienie online - dodatkowe 10 GB do pakietu 40 GB
+ Pakiety IPLA przez 2 miesiące bez dodatkowych opłat
Sprzęt
Zestaw Domowego Internetu LTE ODU/IDU-200więcej »
Rewolucyjny zestaw, który umożliwi dostarczenie Internetu LTE do Twojego domu poprzez wykorzystanie kabla TV/SAT. Dzięki zastosowaniu zewnętrznego modemu możesz uzyskać znaczącą poprawę mocy sygnału oraz korzystać z Internetu LTE wykorzystując dotychczasową instalację telewizyjną. Do udostępnienia Internetu wewnątrz domu lub mieszkania służy router Wi-Fi IDU.
+15 zł
miesięcznie
1 zł
jednorazowo
Montaż
Wykwalifikowany pracownik zamontuje i optymalnie skonfiguruje Twój sprzęt.
Opcje dodatkowe
HBO GO
+20 zł
miesięcznie
HBO GO bez dodatkowych opłat przez 3 miesiące, po tym czasie opłata 20 zł/mies.

Internet LTE bez limitu danych

w cenie
Po wykorzystaniu pakietu danych korzystasz z Internetu LTE bez limitu danych w cenie abonamentu. Usługa dostępna w zasięgu LTE.
Masz dostęp do
Trzy pakiety IPLA bez dodatkowych opłat przez 2 miesiące
Przejdź dalej » Wróć
Przenosi do podsumowania zamówienia
* Zastosowanie zestawu ODU-IDU pozwala na dostęp do Internetu LTE na obszarze wokoło stacji bazowej o powierzchni nawet trzykrotnie większej od powierzchni zasięgu dla zwykłego modemu USB umiejscowionego wewnątrz budynku.

Uzyskanie większego obszaru działania oraz większej prędkości transferu jest możliwe dzięki zamontowaniu modemu ODU-200 na zewnątrz budynku, a tym samym dzięki wyeliminowaniu tłumienia przez ściany i inne elementy konstrukcyjne budynku. Rzeczywista prędkość transmisji oraz wielkość obszaru możliwego działania modemu zewnętrznego zależą od czynników zewnętrznych, m.in. warunków terenowych, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.

Rozwiązanie techniczne zgłoszono do ochrony prawno-patentowej w Europejskim Urzędzie Patentowym (EPO) pod numerem EP13461501.2

Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2017 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Nowe okno