1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Cyfrowy Polsat

Przełącz Gaz

  • gwarancja stałej ceny przez całą umowę
  • proste rachunki bez ukrytych opłat
  • niższe opłaty dla klientów smartDOM
Znajdź salon »
  • ATRAKCYJNA
    stawka za kWh
  • GWARANCJA
    stałej ceny sprzedaży
    nawet przez 12 miesięcy!
  • SPRAWNA
    zmiana sprzedawcy bez przerw
    w dostawie gazu

Przenieś gaz już teraz!

  1. 1
    Zawarcie umowy Przyjdź do Punktu Plusa lub Cyfrowego Polsatu z fakturą rozliczeniową za gaz od obecnego sprzedawcy.
  2. 2
    Podpisz umowę w trakcie wizyty
  3. 3
    Załatwimy za Ciebie wszystkie formalności związane z przeniesieniem gazu. Zmiana sprzedawcy gazu nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie gazu. Powiadomimy Cię o niej SMS-em.
Znajdź salon »

Pamiętaj! Do podpisania umowy będziesz potrzebował fakturę rozliczeniową od obecnego sprzedawcy gazu!

Ile kosztuje?

Cena za gaz
dla gospodarstw domowych
za kWh
Cena za gaz
dla gospodarstw domowych
z rabatem smartDOM za kWh
Stawka opłaty
abonamentowej
za m-c
Taryfa W-1.1 0,0924 zł
0,1197 zł z VAT
0,0878 zł
0,1080 zł z VAT
3,25 zł
4 zł z VAT
Taryfa W-1.2
Taryfa W-2.1 4,88 zł
6 zł z VAT
Taryfa W-2.2
Taryfa W-3.6 5,69 zł
7 zł z VAT
Taryfa W-3.9
Taryfa W-4

Jak wygląda zmiana sprzedawcy gazu?

  1. 1
    Zawarcie umowy Klient podpisuje umowę na sprzedaż gazu (przy podpisaniu umowy konieczne jest przedstawienie faktury rozliczeniowej od dotychczasowego sprzedawcy gazu) oraz zostawia pełnomocnictwo do wypowiedzenia umowy z obecnym sprzedawcą gazu.
  2. 2
    Weryfikacja umowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego Poprawność danych zawartych w umowie jest weryfikowana przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Potem, na podstawie umowy oraz pełnomocnictwa, zajmuje się wszystkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem gazu, m.in. wypowiada umowę na gaz poprzedniemu sprzedawcy.
  3. 3
    Okres wypowiedzenia umowy z poprzednim sprzedawcą Zanim nastąpi zmiana dostawcy gazu musi upłynąć okres wypowiedzenia poprzedniej umowy. W przypadku gospodarstw domowych okres ten wynosi 30 dni.
  4. 4
    Przeniesienie gazu Zmiana sprzedawcy następuje automatycznie, zawsze od 1 dnia miesiąca, bez przerw w dostawie gazu, zmiany instalacji. Licznik w dalszym ciągu będzie też odczytywany w ten sam sposób (np. przez kontrolera). Dane spisane przez kontrolera będą się pojawiać na fakturze.
Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2017 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno