1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Cyfrowy Polsat

Przełącz Prąd

  • niższe opłaty dla klientów smartDOM
  • gwarancja stałej ceny przez całą umowę
  • proste rachunki bez ukrytych opłat
Znajdź salon »
  • Niższe opłaty dla klientów SmartDom
  • Gwarancja stałej ceny sprzedaży dotyczy ceny sprzedaży energii; stawki za dystrybucje energii są niezależne od Cyfrowego Polsatu i są określone w taryfach operatorów systemu dystrybucji zatwierdzonych przez prezesa URE.
  • Sprawna zmiana sprzedawcy bez przerw w dostawie pradu, bez zmian licznika i okablowania.
  • Certyfikowany Sprzedawca Energii Towarzystwa Obrotu Energią.
    Zobacz certyfikat » Poznaj nasz standard »

Dwa sposoby naliczania opłat

Masz do wyboru dwa sposoby naliczania opłat. Niezależnie od tego, którą z ofert wybierzesz, cena prądu będzie taka sama.

Energia na abonament
dla osób, które wolą stałe rachunki za prąd co miesiąc w formie abonamentu oraz jego rozliczenie w oparciu o odczyt licznika co 6 lub 12 miesięcy. Oferta dostępna w zależności od Operatora Systemu Dystrybucji.
LUB
Energia bez prognoz
dla osób, które cenią rachunki tylko za faktyczne zużycie prądu

Ile kosztuje?

Dla małych i średnich zużyć

przez
całą dobę
za 1kWh
strefy
szczytowe /
w dzień
za 1 kWh
strefy
pozaszczytowe /
w nocy
za 1 kWh
opłata
handlowa
Opłata
handlowa
z rabatem
smartDOM
długość
kontraktu
Taryfa G11 0,2190 zł
(0,2694 zł z VAT)
6 zł
z VAT
3 zł
z VAT
36
miesięcy
Taryfa G12 0,2580 zł
(0,3173 zł z VAT)
0,1740 zł
(0,2140 zł z VAT)
Taryfa G12W 0,3030 zł
(0,3727 zł z VAT)
0,1840 zł
(0,2263 zł z VAT)

Dla klientów z wysokim zużyciem

przez
całą dobę
za 1kWh
strefy
szczytowe /
w dzień
za 1 kWh
strefy
pozaszczytowe /
w nocy
za 1 kWh
opłata
handlowa
Opłata
handlowa
z rabatem
smartDOM
długość
kontraktu
Taryfa G11 0,2050 zł
(0,2522 zł z VAT)
13 zł
z VAT
10 zł
z VAT
36
miesięcy
Taryfa G12 0,2420 zł
(0,2997 zł z VAT)
0,1630 zł
(0,2005 zł z VAT)
Taryfa G12W 0,2890 zł
(0,3555 zł z VAT)
0,1690 zł
(0,2079 zł z VAT)

Na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję. Ceny za dystrybucję są zależne od Twojego lokalnego dytrybutora prądu. Oblicz całkowity koszt prądu dla Twojego gospodarstwa domowego.

Polecenie zapłaty

Polecenie Zapłaty - to najwygodniejszy i bezgotówkowy sposób płacenia rachunków za prąd. Co miesiąc do Twojego banku dostarczamy informację o kwocie należności, a bank reguluje ją w terminie płatności podanym na fakturze. O uruchomieniu usługi poinformujemy Cię na pierwszej stronie faktury za prąd "Kwotę X pobierzemy poleceniem zapłaty. Dziękujemy za korzystanie z polecenia zapłaty."

Jeżeli chcesz skorzystać z polecenie zapłaty wypełnij wniosek » i prześlij go pocztą na adres:

MARKET SP. Z O.O.
Centrum Obsługi
Ul. Warszawska 222A
26-617 Radom
Polkomtel Sp. z o.o. - Polecenie zapłaty

Jak wygląda zmiana sprzedawcy prądu?

  1. 1
    Zawarcie umowy Klient podpisuje umowę na sprzedaż energii elektrycznej (przy podpisaniu umowy konieczne jest przedstawienie faktury rozliczeniowej od dotychczasowego sprzedawcy prądu) oraz zostawia pełnomocnictwo do wypowiedzenia umowy z obecnym sprzedawcą prądu.
  2. 2
    Weryfikacja umowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego Poprawność danych zawartych w umowie jest weryfikowana przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Potem, na podstawie umowy oraz pełnomocnictwa, zajmuje się wszystkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem prądu, m.in. wypowiada umowę na prąd poprzedniemu sprzedawcy.
  3. 3
    Okres wypowiedzenia umowy z poprzednim sprzedawcą Zanim nastąpi zmiana dostawcy prądu musi upłynąć okres wypowiedzenia poprzedniej umowy. W przypadku gospodarstw domowych okres ten wynosi 30 dni.
  4. 4
    Przeniesienie prądu Zmiana sprzedawcy następuje automatycznie, zawsze od 1 dnia miesiąca, bez przerw w dostawie energii elektrycznej, kucia ścian lub zmiany okablowania. Licznik w dalszym ciągu będzie też odczytywany w ten sam sposób (np. przez kontrolera). Dane spisane przez kontrolera będą się pojawiać na fakturze.

Przenieś prąd już teraz!

  1. 1
    Zawarcie umowy Przyjdź do Punktu Plusa lub Cyfrowego Polsatu z fakturą rozliczeniową za energię elektryczną od obecnego sprzedawcy.
  2. 2
    Podpisz umowę w trakcie wizyty
  3. 3
    Załatwimy za Ciebie wszystkie formalności związane z przeniesieniem prądu. Zmiana sprzedawcy prądu nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie energii. Powiadomimy Cię o niej SMS-em.
Znajdź salon »

Pamiętaj! Do podpisania umowy będziesz potrzebował fakturę rozliczeniową od obecnego sprzedawcy prądu!

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
z tel. Cyfrowego Polsatu: 22 22

(w kraju - bezpłatnie; za granicą - zgodnie z cennikiem połączeń roamingowych)

nr faksu: 22 356 66 77
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2017 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno